ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ LENOVO

Πιο αναλυτικά, η Lenovo Group ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το γ’ οικονομικό τρίμηνο, το οποίο έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2015. Τα τριμηνιαία έσοδα ήταν 12,9 δισεκατομμύρια δολάρια, μείωση 8% από έτος σε έτος, ή 2% από έτος σε έτος σε σταθερή βάση.
Το γ’ τρίμηνο το έσοδα προ-φόρων, εξαιρουμένων μη ρευστών, λογιστικών χρεώσεων σχετικών με συγχωνεύσεις και εξαγορές επιχειρήσεων ύψους 77 εκατ. δολαρίων, ήταν 397 εκατ. δολάρια, ενώ καταγεγραμμένα προ-φόρων έσοδα ήταν 320 εκατ. δολάρια, με άνοδο δηλαδή 17%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Τα καθαρά έσοδα ήταν 300 εκατ. δολάρια, με 19% αύξηση, ξεπερνώντας και εδώ τις εκτιμήσεις.
Οι κινήσεις αναδιάρθρωσης που η Lenovo ανακοίνωσε τον Αύγουστο του 2015 προχωρούν βάσει προγράμματος ώστε να αποδώσουν εξοικονόμηση 1,35 δισ. δολαρίων σε σταθερό ρυθμό ετήσιας βάσης.

Στο PC Group, ή PCG, το οποίο περιλαμβάνει υπολογιστές και Windows tablets, οι τριμηνιαίες πωλήσεις της Lenovo ήταν 8 δισ. δολάρια, με 12% μείωση, με προ-φόρων έσοδα 405 εκατ. δολάρια, παρουσιάζοντας μείωση 18% από έτος σε έτος. Μεγαλύτερη από την αναμενόμενη, η επιβράδυνση στην αγορά των PC και των συναλλαγματικών διακυμάνσεων επηρέασε τα αποτελέσματα του PCG.
Η Lenovo παρέμεινε πρώτη για 11ο συνεχόμενο τρίμηνο. Πέτυχε ένα μερίδιο αγοράς ρεκόρ στο 21,6%, διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα από τον δεύτερο προμηθευτή. Παρέδωσε 15,4 εκατομμύρια υπολογιστές μέσα στο τρίμηνο, με 6,7 μονάδες πάνω από την αγορά σε σχέση με τη συνολική μείωση 10,9% της αγοράς. Στην καταναλωτική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο, η Lenovo κατέλαβε μερίδιο αγοράς ρεκόρ στο 19,7%.

Στο Mobile Business Group, ή MBG, που περιλαμβάνει προϊόντα από τη Motorola, κινητά τηλέφωνα υπό την ονομασία της Lenovο, Android tablet και smart τηλεοράσεις, η Lenovo εκπλήρωσε τη δέσμευσή της να ανακοινώσει ισοσκελισμένα αποτελέσματα σε 4-6 τρίμηνα μετά την απόκτηση της Motorola, με επιτυχή αναδιάρθρωση και ισχυρή απόδοση σε αναδυόμενες αγορές εκτός της Κίνας.
Οι τριμηνιαίες πωλήσεις ήταν 3,2 δισ. δολάρια, μείον 4% από το Q3 FY 2014-15, το οποίο περιελάμβανε δύο μήνες αποτελέσματα της Motorola. Η Motorola συνέβαλε με 2 δισ. δολάρια στα έσοδα του MBG της Lenovo. Οι συνολικές ζημιές του MBG προ φόρων ήταν 30 εκατ. δολάρια, με περιθώριο ζημιών 0,9% προ φόρων, αύξηση 7.2 σημείων από τρίμηνο σε τρίμηνο.
Ο συνολικός όγκος smartphones μειώθηκε 18,1% από έτος σε έτος με πωλήσεις 20,2 εκατομμυρίων μονάδων. Εκτός της Κίνας, η Lenovo, είδε μια αύξηση 15% από έτος σε έτος, καθοδηγούμενο από τις αναδυόμενες αγορές. Η Lenovo είδε υπερανάπτυξη σε αποστολές παραγγελιών smartphone στην Ινδία και την Ινδονησία, με αύξηση 206% και 318%, αντίστοιχα. Το τελευταίο τρίμηνο, το 75% του όγκου ήταν έξω από την Κίνα, το τρίμηνο αυτό αυξήθηκε σε 83%.
Επίσης, για τη Motorola οι αποστολές έκαναν άλμα 25% από τρίμηνο σε τρίμηνο, παρουσιάζοντας περαιτέρω σταθεροποίηση. Στην Κίνα, η αναδιάρθρωση της Lenovo έχει αρχίσει να αποδίδει. Και μια νέα ισχυρή dual- brand στρατηγική – με τις δύο κύριες μάρκες Lenovo Moto και Lenovo Vibe – επιφέρει συνοχή και αποτελεσματικότητα στον τομέα των smartphones.

Στο Enterprise Business Group, ή EBG, το οποίο περιλαμβάνει τους servers, τις μονάδες αποθήκευσης, το λογισμικό και τις υπηρεσίες που πωλούνται υπό τα brand ThinkServer όσο και System x, οι πωλήσεις ήταν 1,3 δισ. δολάρια, επάνω δηλαδή 8% από έτος σε έτος και 12% από τρίμηνο σε τρίμηνο.
[Δ.Τ. Lenovo]
Post A Comment
No comments :
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τους αρμόδιους .
- Το Pousinis BLOG διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.
- Το Pousinis BLOG δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου.
- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν το Pousinis BLOG.
- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .
H συντακτική ομάδα του Pousinis BLOG.